zondag 23 september 2012

Hertogenpad

In het weekend liep ik een stuk van het Hertogenpad (LAW 13). De eerste lange wandeling, nadat ik vorig jaar oktober last kreeg van een hielspoor. We liepen van Odiliapeel via de Rips naar Heitrak.
De heenreis begon slecht. De trein van 7.18 vanuit Haarlem had 5 minuten vertraging, maar we zouden toch op tijd zijn voor de trein van 7.38 vanuit Amsterdam. Op het perron in Amsterdam stond een trein klaar, maar omdat er op het planbord stond: NIET INSTAPPEN, liepen we rustig verder naar voren. Tot onze verrassing reed het voorste stuk van de trein weg. Hierdoor stapelde zich vertraging op vertraging.
Het was echter een prachtig traject.


De overnachting in de Stippelberg was grandioos. De gastvrouw en gastheer Anneke en Ruud waren buitengewoon gastvrij en de entourage was geweldig. 's Avonds aten we in de Viersprong. Ook hier was men buitengewoon gastvrij en was het eten geweldig. En 's middags hadden we al zo lekker geluncht in het Hofke in Handel.

Vanavond moest ik weer zelf koken. Ik maakte keemakerrie met rijst, komkommersla, zelf ingemaakte ananasstukjes en appelrozijnchutney en dat vond ik ook heel lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten