donderdag 2 januari 2014

2014

Ik moest naar de stad.

Helaas begon het steeds harder te regenen; ik had er geen rekening mee gehouden en dus geen regenkleding bij me.

De winkel waar ik koffiebonen wilde kopen bleek gesloten: inventarisatie.

De bibliotheek bleek verbouwd. Ik kon er niet de weg vinden, en ook niet vragen: tot 12.00 uur moet je het zonder hulp doen. Zolang wilde ik niet wachten. Is de 1e etage nu hetzelfde als de 2e verdieping? Gelukkig vond ik de 2 boeken waarvoor ik naar de bibliotheek moest, al moest ik enige alfabethische-lexicografische principes negeren. De afdeling kookboeken kon ik niet vinden.

Daarna ging ik naar de toko. Deze was om onduidelijke reden dicht. Misschien dat er iets op het briefje aan de deur stond, maar zonder bril kon ik het niet lezen.

Zeiknat fietste ik naar de DEKA. Daar kon ik wel wat boodschappen doen.

Uit de DEKA gekomen bleek het niet meer te regenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten